събота, 1 септември 2012 г.

Мекици без омесване




Необходими продукти:

1 чаена чаша преварена топла вода;
2 чаени чаши бяло брашно;
1 чаена лъжичка сол;
1 чаена лъжичка захар;
1 супена лъжица мая.

Начин на приготвяне:

Тестото се приготвя от вечерта.Смесете сухите продукти и добавете водата към тях и ръзбъркайте до получаване на плътна каша.


Покрийте купата с намазано с мазнина фолио и оставете в хладилника за през нощта. На сутринта тестото трябва да е удвоило обема си и да има шупли. Тестото е лигаво и лепкаво,като ,че ли да го загребеш с лъжица, но това да не ви притеснява.


Загрейте олио за пържене. Навлажнете ръцете си с вода или намажете с олио и загребете от сместа и оформете мекичка, която запържвате за няколко секунди от двете страни.


Мекиците със сигурност няма да ви се получат еднакви като при точеното тесто, но пък за сметка на това са многооо вкусни и топящи се в устата :)




2 коментара:

  1. Моля ви престанете да крадете и да съсипвате творчеството ми с нескопосаните си опити.

    ОтговорИзтриване
  2. С този коментар за първи път попаднах на блога Ви, пък какво остава за плагиатство. Първото може винаги да се докаже, защото знаете, че в това пространство няма анонимност. А аз стоя зад всяка от рецептите и думите си. И някъде да съм написала, че всичките ми рецепти са авторски? Не плагиатствам,а понякога взаимствам. Все едно да ми кажете, че съм отмъкнала рецепта на пиле с грах например:))) А що се отнася до рецептата с мекиците без месене ,това е рецепта ,която правя от години и ми е от колежка.И за разлика от вашите, то тези наистина не се месят. Пожелавам Ви да имате повече авторски рецепти,които да се взаимстват и да се гордеете от този факт. Аз например се чувствам точно така, когато някой е изпробвал моя рецепта:)

    ОтговорИзтриване