събота, 8 февруари 2014 г.

Филе от сьомга, запечено с филирани бадеми върху канапе от тиквичка.




Необходими продукти за 4 души :

4 филета сьомга с кожичка / около 200 грама на филе/;
2 тиквички;
1 белтък разбит на пяна с капка лимонов сок;
шипка сол;
щипка чер пипер;
100 гр. филирани бадеми;
зехтин;
пресен копър.


Начин на приготвяне:

Намажете парчетата сьомга със зехтин, овкусете с чер пипер и сол. После ги покрийте с разбития на пяна белтък и филираните бадеми.
Запечете в предварително загрята фурна на 200 градуса, за десет минути или докато бадемите придобият приятен загар. През това време разрежете тиквичките по дължина с дебелина 1- 2 см. Намажете със зехтин и запечете за минута за всяка от страните върху скара или тефлонов тиган. В чиния за сервиране поставете тиквичката и върху нея готовите филета риба. Може да сервирате с чеснови сухари или препечен хляб.









Лесно, бързо , вкусно ! Да ви е сладко :)


3 коментара:

  1. Прекраснотия! :) Знам, че няма такава дума, ама това ястие я заслужава. :) Много вкусно си сготвила, Мими, супер!
    Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Гери. Опитай ! :) За съжаление напоследък нямам време за любимото ми занимание и все си измислям нещо, което ще сготвя без да е нужно много време.

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо, а аз пък най-много харесвам рецепти, които сатават бързо и лесно. :) Така че са добре дошли. :)
    Успех с начинанията, Мими!

    П. П. Сетих се и ще попотам, защото днес гледах френската селска торта в сайта ти... Можеш ли да определиш вкуса й? Много пъти съм се чудила и определено искам да я направя. Но гледайки продуктите, все си мисля, че ще има вкус малко на кисело мляко с бисквити - знам, че някои хора много обичат тази комбинация, но аз не харесвам въобще кисело мляко с нещо сладко и тестено... Много ще съм ти благодарна, ако намериш време да ми отговориш. :)

    ОтговорИзтриване